اشتباهات رایج در برندسازی شخصی

برندینگ شخصی از جنبه‌های گوناگونی می تواند به شما کمک کند و باعث توسعه روابط و شهرت شما شده و مسیر موفقیت برندتان را کوتاه کند

برند شخصی حتی نقش مستقیم و موثری بر روی کسب‌وکار شما خواهد داشت.

 با توسعه‌ی شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک ابزار بسیار موثر، بخش بزرگی از ساختن برند شخصی فوق‌العاده ساده و بر روی فضاب مجازی به انجام می‌رسد. هر کس می‌تواند با ساختن یک اکانت اینستاگرام یا توییتر و انتشار چند پست انگیزشی و جذب فالور، جزو افرادی باشد که شناخته شده هستند و با هر پست‌شان، جنبشی در شبکه‌های اجتماعی بر پا می‌شود.

در واقع توسعه و ساخت برند شخصی به معنی این است که می‌خواهید در محل کار، صنعت و زندگی خود چگونه شناخته شوید؟ 

البته امروزه ساخت برند شخصی با گسترش شبکه های اجتماعی بسیار آسان شده است و تقریبا هر کسی با ساختن یک اکانت می تواند جزو افرادی باشد که شناخته شده هستند.

در برخی موارد دیده می شود افراد درک درستی ار مفهوم برند و برنسازی ندارند در این رابطه به نکات زیر اشاره می کنیم :

برند با علامت تجاری تفاوت دارد.

برند با حسن شهرت تفاوت دارد.

برند معتبر بودن، با گران قیمت بودن تفاوت دارد.

برند داشتن با شعار داشتن تفاوت دارد.

برند داشتن ااماً به این معنا نیست که همه باید ما را بشناسند.

با داشتن لوگوی شخصی، برند شخصی نخواهیم داشت.

در ادامه چند اشتباه رایج که افراد هنگام برندسازی مرتکب می‌شوند را با هم بررسی می‌کنیم.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها